Wednesday, April 25, 2007

Unidentified Flying ... Obsession

Ότι έχω ένα πρόβλημα με τον ύπνο, το έχω. Όχι, δεν έχω αϋπνίες.. σαν γουρούνα κοιμάμαι, μόνο που κοιμάμαι τόσο καλά μόνο όταν δεν είμαι μόνη μου!

Με άλλα λόγια, επιβάλλεται να υφίσταται ακόμη μία ψυχή στο σπίτι για να μπορέσω να κοιμηθώ σαν άνθρωπος (και όσο κι αν προσπάθησα, το κόλπο με τη γάτα μου δεν έπιασε). Σε όποιο καλό/ή -γιατί αυτά δεν λέγονται παραέξω, πώς να το κάνουμε!- φίλο/η κι αν το έχω πει μου απαντάει «Α, κι εγώ όταν είμαι μόνος/η μου μία φοβία την έχω μη μπει κάποιος στο σπίτι και…» χμ…δεν είναι ακριβώς αυτό το πρόβλημά μου! Και εξηγούμαι: η φοβία μου δεν έχει να κάνει με τους πιθανούς ληστές και λοιπούς που μπορεί να εισβάλλουν στο σπίτι -όχι πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα χαιρόμουν- αλλά με τις ψυχές αυτών…με άλλα λόγια κάθε βράδυ που μένω μόνη μου στο σπίτι θα μπορούσε πολύ άνετα η φαντασία μου να πλάσει ένα ακόμη επεισόδιο X-Files (τύφλα να ΄χει ο Κάρτερ).Η φαντασία μου οργιάζει και ερμηνεύω το κάθε ηχητικό-φυσικό φαινόμενο ως «ύποπτο» όπως θα έκανε άλλωστε και ο Μόλντερ (θα χαλούσε ο κόσμος δηλαδή να είχα υιοθετήσει την ψυχραιμία και τον σκεπτικισμό της Σκάλλυ;). Ο παραμικρός ήχος ή οτιδήποτε άλλο για μένα είναι ένα ανήσυχο πνεύμα ή ένα πορτοκαλί ρυτιδιασμένο πλάσμα γεμάτο λέπια και πράσινο ζελέ που ζει στον υπόνομο και έχει βγει να εξερευνήσει τα καλλυντικά μου στο μπάνιο…Μπρρρρ!

Με τους εξωγήινους, όλως παραδόξως πρόβλημα δεν έχω ..εννοώ ότι φαντάζομαι πως δεν έχω, μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο φυσικά, γιατί άντε να σου έρθει το άτριχο καταπράσινο alien με τα πεταγμένα μάτια δείχνοντας σε με το δάχτυλό του και να σου πει στη γλώσσα του (και ναι, θα καταλάβω τι θα μου πει με τόση εκπαίδευση πια στα X-Files) ότι θα σε πάρει μαζί του στον πλανήτη %$^$Ρ^% για πειράματα και εσύ να αντιδράσεις ψύχραιμα. Τέλος πάντων, μέχρι να έρθει εκείνη η ώρα βλέπουμε…το πολύ πολύ να τους μυήσω στην ελληνική κουζίνα να φάνε το τζατζικάκι τους να στανιάρουν (μετά θα κυνηγάνε τον Μαμαλάκη βέβαια…).

Αλλά αυτά παθαίνει κανείς όταν βλέπει τον «Εξορκιστή» για πρώτη φορά στα εννέα του χρόνια! Πώς να μην σου μείνει μετά το κουσούρι;

9 comments:

Trilian said...
This comment has been removed by the author.
Trilian said...
This comment has been removed by the author.
Trilian said...

τωρα μπορω να μην σε παραπέμψω σε αυτο... http://trilianblog.blogspot.com/2007/03/blog-post_09.html

iris said...

Μπορείς, τα βράδια που δεν κοιμάσαι να ανάψεις το φωτάκι δίπλα από το κρεβάτι και να γράψεις όλα αυτά που φαντάζεσαι και "φοβάσαι". Με εμένα λειτούργησε πολλές φορές. Είναι αρκετά λυτρωτικό.

Πάντως και εγώ θέλω να νιώθω έναν άλλο άνθρωπο δίπλα μου, όχι τόσο από φόβο ή αναγκη αλλά γιατί είναι ωραίο να μοιράζεσαι ακομη και τον υπνο σου με τον άλλο !

UrbanTulip said...

τι πάθατε όλοι και μιλάτε για φαντάσματα και ufo; την επόμενη φορά που δενθα κοιμάμαι θα έλθω απο σπίτι σου αθηναϊς να κοιμηθώ!

tzo said...

Ομολογώ ότι κι εγώ όταν είμαι μόνη μου κάπως δυσκολεύομαι!
Αυτό όμως με την φαντασία που οργιάζει το είχα κάνει συνήθεια μικρή, σε σημείο να καταλήξω να βλέπω πάντα το ίδιο όνειρο το οποίο είχε ατραξιόν ένα σκελετό να μπαίνει με όπλο από το παράθυρο του σαλονιού που είχε σχήμα καρδιάς!!!!

Αθηναϊς said...

@trilian thank godd!δεν είμαι μόνη !
@iris τίποτα δεν πιάνει με ΄μένα πλέον.Το μόνο που θα σου πω είναι οτι όταν έγραφα το κείμενο ήμουν μόνη μου στο σπίτι και δεν άντεξα... σηκώθηκα και άναψα όλα τα φώτα και τσέκαρα δύο φορές το μπάνιο για εκείνον τον πράσινο σκουληκάνθρωπο!!
@urbantulip φέρε και τίποτα να φάμε εεεε!!έτσι θα τη βγάλουμε;;(αυτό που λένε γύρισε ο Τέντζερης ... ισχύει για εμάς τις δύο καθώς το μόνο που ξέρω να μαγειρεύω είναι μακαρόνια-και νιώθω περήφανη,φαντάσου!-)
@allitnil και νόμιζα πως ήμουν σοβαρότερα από όλους.... μα σε σχήμα καρδιάς;;;

CrazyCow said...

Μπρρρρρ!!!! Σκιάχτηκα τώρα... Τι σας έχει πιάσει με τους εξωγήινους;;; Πάντως η φαντασία κάνει περίεργα παιχνίδια όταν στριφογυρνάς στο κρεβάτι και δη όταν δεν έχεις παρέα... την ξέρεις τη λύση... :) Καλή εβδομάδα!!!

stefanos said...

ε που θα πάει θα μεγαλώσεις και 'συ
:-)